Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Facebook Comment

Üdvözöllek az oldalon! Ha tetszik a cikk oszd meg másokkal is,commentelj. Nézz vissza máskor is,folyamatosan frissülünk ;)! Likeolj minket a Facebookon is! És értesülj a napi Frissítésekről


Mivel én is sokat kínlódtam vele,ezért gondoltam segítségként írok egy ilyen postot is. Ha már pár embernek segít az már nagyon klassz:

Most a FaceBook Commentről van szó ide Blogspotra.

Én is nehezen találtam meg ide a megfelelő kódot, mivel a sima facebook plugin kód nem jó, beillesztettem, de minden post alatt ugyanazok a kommentek jelentek meg, nem úgy mint a like gomb,hogy csak külön postra lehessen likeolni, itt csak egy kommentelő jelent meg,igaz,hogy minden post alatt megjelent, de vele együtt minden hozzászólás is.....


Nekünk erre a kódra van szükségünk:

<b:if cond='data:blog.pageType == "item"'>
<div class="fb-comments" id='fbcomments' expr:data-href="data:post.
url" expr:data-title='data:post.title' data-num-posts="5" data-width="630" data-colorscheme="dark"></div>
</b:if>

Ezt pedig a sablon html kódjába kell beilleszteni méghozzá:

<data:post.body/> 
Ide! Ezt úgy találod meg a legkönnyebben,hogy CTR+F-et nyomsz, erre kiad egy keresőt és beírod.
Általában a 2. szokott jó lenni, és általában 3 ilyen írást találsz.
Nekem a mostani sablonomhoz az 1. jó, de próbálgasd te is!

Katt a képre!

Ha tetszett a Cikk Írj egy Commentet ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése