Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Vad Fruttik - Hold

Üdvözöllek az oldalon! Ha tetszik a cikk oszd meg másokkal is,commentelj. Nézz vissza máskor is,folyamatosan frissülünk ;)! Likeolj minket a Facebookon is! És értesülj a napi Frissítésekről


Információ:

Zene - Vad Fruttik
Szöveg - Likó Marcell
Operatőr - Hock Zoltán, Hock Attila
Vágás, utómunka - Csöngető Csaba
Dalszöveg:


Tegnap, tegnap felmentem a Holdra.
Ha kérded milyen volt, azt mondom nyugodt,
és az egész alumíniumból van.
Ezüstös fémzápor hullik ott.

A Hold, a Hold, a Hold terített asztal,
a vendégek között én is ott vagyok.
A Hold, a Hold, a Hold sápadtan vigasztal,
azt súgja: Ne félj! Jönnek jobb napok!

Láttam másokat, úszni a fényben.
A verejték csillogott, mint lovagi páncél.
Aztán csak hevertek, és nem voltak ébren.
Álmukban - jól tudom - elérték a célt.

A Hold, a Hold, a Hold terített asztal,
a vendégek között én is ott vagyok.
A Hold, a Hold, a Hold sápadtan vigasztal,
azt súgja: Ne félj! Jönnek boldogabb napok!

Jönnek végtelen nyarak,
mikor ráolvad a Nap
az égre, és a múlt
már nem teher.

Szétesik pixelekre,
és hogyha élesebbre
állítom a képet,
akkor se bánt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése