Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Egy 5 éves zseniális aranyköpései

Üdvözöllek az oldalon! Ha tetszik a cikk oszd meg másokkal is,commentelj. Nézz vissza máskor is,folyamatosan frissülünk ;)! Likeolj minket a Facebookon is! És értesülj a napi Frissítésekről




Én (41): - Látod, Nóri, egy ilyen házban szeretnék én megöregedni.
Nóri (5 és fél): - De apa, te már megöregedtél.
Én: ...


Én (41): - Nóri, még meg sem köszönted az új világítós cipődet!
Nóri (5 és fél): - De hát azt anya vette. Te csak a pénzt adtad rá.
Én: ...


Nóri (5 és fél éves): - Áron, látod apa vállán azt a tetoválást?
Áron (2 éves): - Igen.
Nóri: - Na, azt akkor se tudjuk majd lemosni róla, ha halott lesz.
Én (41): - ...


Én (41): - Nóri, tudod te egyáltalán, mi az a laktanya?
Nóri (5 és fél): - Persze. Ahol kilakkozzák a katonákat.
Én: - ...


Nóri (5 és fél eves): - Apa, ne fogd a kezem!
Én: - Csak addig fogom, amíg mesélek és elalszol.
Nóri: - Jó, de utána azonnal engedd el!
Én: - ...


Nóra (5 eves): - Apa, játszunk vendéglőset?
Én: - Igen.
Nóra: - Mit parancsol, hölgyem?
Én: - ...


Nóri (mindjárt 5 éves): - Apa, találd ki, melyik kezemben van a hajcsat!
Én: - Szerintem a jobb kezedben.
Nóri: - Az melyik?
Én: - ...


Persze Nóri nem 5 évesen kezdte:

Nóri (4,5 éves): - Apa, látod ezt a Barbie-t?
Én: - Igen.
Nóri: - És látod, milyen szép vékony?
Én: - Igen.
Nóri: - Na, neked is így kellene lefogynod...
Én: - ...


Én: - Nóri, mire hármat számolok, aludj!
Nóri (4,5 éves): - Jó.
Én: - Egy, kettő, három!
Nóri: - Apa, már egyre aludtam, de fölébresztettél a kettővel.
Én: - ...


Nóri (4 és fél éves): Apa, a kettő az három?
Én: Nem.
Nóri: De matekból?
Én: Úgy se.
Nóri: Akkor négy?
Én: ...


Nóri (4,5 éves) : - Apa, megmutassam, mennyire szeretlek?
Én: - Aha.
Nóri: - De kikötöződött a cipőm.
Én: - ...


Nóri (4 éves): Apa, játsszunk!
Én: Jó
Nóri: Te leszel a bálna!
Én: ...


Nóri (4 éves): - Apa, te már elég öreg vagy, de nyugi, még legalább nyolc évig élsz.
Én (39 éves): - ...


Én: - Nóri, kipróbáljuk az óriáscsúszdát?
Nóri (4 éves): - Inkább ne, apa, szerintem beleszorulnál.
Én: ...


Nóri (4 éves) - Apa, elég ronda ez a tetkód, legközelebb szebbet csináltass.
Én: - Milyet?
Nóri: - Helló Kittyset
Én: - ...


Barchobázunk.
Nóri: Apa, gondolj a Szalai Katára, jó?
Én: Jó.
Nóri: Fiú?
Én: Nem.
Nóri: Akkor a Szalai Kata!
Én: ...


Nóri (majdnem 4 éves) - Apa, kitaláltam, mi legyél a farsangon!
Én: - Mi?
Nóri: - Egy dagadt katicabogár, jó?
Én: - ...


Fürdés előtt veszem le a pólóm.
Nóri (3,5 éves): - Apa, nemár, elijeszted a halakat.
Én: - ...


Nóri (3,5 éves): - Apa, én azért szeretem a világvégét, mert az végtelen.
Én: - ...


Nóri (3,5 éves): - Apa, ebben az ingben voltál dolgozni?
Én: - Igen.
Nóri: - És nem nevettek ki?
Én: - ...


Nóri: - Apa, nincs kedvem ma egyedül menni az oviba a bábelőadásra.
Én: - Nem baj, Nóri, majd én bekísérlek.
Nóri: - Apa, az nem jó, mert dagadt vagy, és kicsúfolnak a gyerekek.
Én: - ...

Forrás: http://www.szeretlekmagyarorszag.hu

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése