Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Igaz történet: Elcsábított, mindent elvesztettem!

Üdvözöllek az oldalon! Ha tetszik a cikk oszd meg másokkal is,commentelj. Nézz vissza máskor is,folyamatosan frissülünk ;)! Likeolj minket a Facebookon is! És értesülj a napi Frissítésekről


Amikor sikerült meghódítanom a megközelíthetetlen doktort és beteljesült a szerelmünk, azt hittem, enyém a világ. Ma már tudom: épp akkor vesztettem el mindent.

Forrás: kiskegyed




























A nagy kaland akkor történt, amikor még nővértanulóként bekerültem a városi kórházba, és megláttam a harmincöt éves főorvost. Különös hatással volt rám. Bár Azonnal beleszerettem.


Amikor sikerült meghódítanom a megközelíthetetlen doktort és beteljesült a szerelmünk, azt hittem, enyém a világ. Ma már tudom: épp akkor vesztettem el mindent.
A nagy kaland akkor történt, amikor még nővértanulóként bekerültem a városi kórházba, és megláttam a harmincöt éves főorvost. Különös hatással volt rám. Bár Azonnal beleszerettem.

Tizenhét éves, romantikus, falusi kislány voltam. A Duna–Tisza közén születtem, és már az is nagy dolog volt, hogy nővértanulóként a megyeszékhely kórházába kerültem. Géza majdnem húsz évvel volt idősebb nálam, jóképű, fekete hajú, vonzó férfi. Minden nővér rajongott érte.

Hát persze hogy én is azonnal szerelmes lettem belé! Miközben a csonttörés fajtáit sorolta, a hangja olyan simogató volt, mintha épp szerelmet vallott volna. Úgy éreztem, hogy valami elkezd izzani bennem, annyira eltöltött a vágy. Még most is libabőrös leszek, ha csak eszembe jut.

Megőrjített a közelsége

Amikor a betegágynál szorosan mellette álltam, és a kötéscserénél a keze véletlenül hozzám ért, azonnal elöntött a forróság, és ki kellett menekülnöm a mosdóba, hogy lehűtsem árulkodóan kipiruló arcomat. Csakhogy a doktor nős volt, és a nővérek között – hiszen többen is próbálkoztak már – az a hír járta, hogy megközelíthetetlen. Ráadásul a felesége féltékenyen őrzi a férjét. Ez engem csöppet sem zavart, addig mesterkedtem, míg sikerült elintéznem, hogy a baleseti sebészeten kapjak állást.

Ettől kezdve minden alkalmat kihasználtam, hogy a közelében lehessek, és az éjszakai ügyeleteket is sorra átvállaltam, ha ő volt bent. A baleseti sebészet különös hangulatában – ahol sok esetben igazi élethalálharc folyik a betegért –, elszakadva a nappali valóságtól, erotikus feszültség alakult ki közöttünk. Ez a feszültség egyre erősödött, míg egyik este megéreztem, hogy az én főorvosom most már nem tud ellenállni nekem.

Kezdte felfedezni bennem a nőt

Ezen az éjszakán éppen két részeget láttunk el, akik úgy összeverekedtek, hogy alig volt emberi formájuk. Amíg Géza az egyik sebesült szemöldökét varrta össze, addig én a másik vérző fülét kötöztem. Ő előbb végzett, mint én. Odalépett hozzám, és szó nélkül átkarolta a derekamat. Ettől kezdve egyre többször kaptam azon, hogy elgondolkodva rajtam felejti a tekintetét.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése